Google stworzył dla użytkowników rozwiązania umożliwiające przeprowadzenie spotkania online w formie konferencji wideo. Informacje na temat ważności i podstawy prawnej do wykorzystania środków komunikacji elektronicznej do prowadzenia posiedzeń i zebrań: informacja prawna. Zapraszamy do zakładania bezpłatnych kont G Suite: https://forms.gle/akMATxoVTUA4LE25A
Więcej informacji o G Suite
Jak rozpocząć spotkanie Google Meet i zaprosić innych rozmówców? Jak dołączyć do spotkania Google Meet?
Obostrzenia wynikające z obecnej sytuacji pandemicznej spowodowały, że spotkania zarządów wielu organizacji pozarządowych zostały ograniczone do statutowego minimum lub co gorsze, nie odbywają się wcale. Dodatkowym problemem dla zarządów OSP i oddziałów Związku OSP RP jest niepewność związana z dalszym rozwojem epidemii w okresie najbliższych kilku miesięcy, zwłaszcza w obliczu nadchodzącej kampanii sprawozdawczo-wyborczej przed XV Zjazdem Krajowym Związku, w latach 2021-2022.
Aby spotkać się z innymi osobami można wykorzystać inne formy komunikacji, które nie wymagają osobistego spotkania i dzięki którym zachowany zostanie zalecany, bezpieczny dystans społeczny. Google stworzył dla użytkowników rozwiązania umożliwiające przeprowadzenie spotkania online w formie konferencji wideo.
Informacje na temat ważności i podstawy prawnej do wykorzystania środków komunikacji elektronicznej do prowadzenia posiedzeń i zebrań znajdują się na pod linkiem http://www.zosprp.pl/?q=content/zmiana-w-prawie-o-stowarzyszeniach-ws-mozliwosci-udzialu-w-posiedzeniu-przy-wykorzystaniu-sr
Google Meet zapewnia możliwość komunikowania się dzięki rozmowom wideo wykorzystującym rozwiązania oparte na niezawodnej i bezpiecznej globalnej infrastrukturze Google. Usługa Meet jest dostępna w Google Workspace. Możesz dołączyć do spotkania bezpośrednio z poziomu e-maila z zaproszeniem. Wszystkie istotne szczegóły wydarzenia masz zawsze pod ręką – nieważne, czy dołączasz do niego na komputerze, telefonie, czy w sali konferencyjnej.
Bezproblemowe spotkania. Dołącz do spotkania, gdziekolwiek jesteś
Wystarczy skonfigurować spotkanie i udostępnić link. Nie musisz się zastanawiać, czy osoby zaproszone na spotkanie mają odpowiednie konta lub wtyczki. Dzięki szybkiemu i nieskomplikowanemu interfejsowi oraz inteligentnemu zarządzaniu uczestnikami prowadzenie rozmów z wieloma osobami jest niezwykle proste, wystarczy mieć dostęp do sieci Wi-Fi lub komórkowej transmisji danych.
Zachęcamy do korzystania z narzędzi Google MEET, jako alternatywnej formy realizacji zebrań i posiedzeń zarządów OSP lub oddziałów Związku OSP RP. Przedstawiamy samouczek, dzięki któremu można prześledzić krok po kroku jak wygląda proces realizacji wideokonferencji i przeprowadzenia głosowań.
Mariola_Kramarz, 18-11-2020, odsłon: 1292
|